دریافت
عنوان: تعریف خشم و انواع آن وکنترل خشم
حجم: 1.38 مگابایت
دریافت
عنوان: تعریف خشم و انواع آن وکنترل خشم
حجم: 1.38 مگابایت
پاورپوینت کنترل خشم
دریافت
عنوان: کنترل خشم
حجم: 847 کیلوبایت
http://instagram.com/zahra.hajnayeb111/
دریافت پاورپوینت اختلالات رفتاری کودکان
عنوان: پاورپوینت اختلالات رفتاری کودکان
حجم: 471 کیلوبایت
وضعیت روانی و شرح حال |
نبودن اطلاعات |
وجود دارد |
وجود ندارد |
|||||||||
تاریخچه شخصی |
تاریخچه اشتغال |
( سن شروع |
||||||||||
نوع |
||||||||||||
مدت |
||||||||||||
دستمزد |
||||||||||||
رضایت |
||||||||||||
نوجوانی |
||||||||||||
تاریخچه جنسی |
سن بلوغ |
|||||||||||
واکنش های تمایلات |
||||||||||||
تجارب جنسی |
||||||||||||
ناتوانی |
||||||||||||
سرد مزاجی |
||||||||||||
تاریخچه خانواده |
||||||||||||
تاریخچه طبی |
سلامت دوران کودکی |
|||||||||||
عفونت ها |
||||||||||||
تشنج « ترومی » |
||||||||||||
بیهوشی |
||||||||||||
اعمال جراحی |
||||||||||||
صدمه به سر |
||||||||||||
تصادفات |
||||||||||||
بستری شدن |
||||||||||||
درجه سلامت روانی مراجع قبل از بیماری فعلی |
||||||||||||
عادات شخصی |
نحوه غذا خوردن |
|||||||||||
خوابیدن |
||||||||||||
بازی |
||||||||||||
تفریح و کار کردن |
||||||||||||
امور جنسی |
||||||||||||
مصرف مواد |
||||||||||||
سابقه رفتارهای ضد اجتماعی |
||||||||||||
وضع اقتصادی و اقتصادی در حال حاضر |
||||||||||||
استرسهای اخیر |
||||||||||||
فقدانها |
||||||||||||
ناامیدیها |
||||||||||||
داغ دیدگیها |
||||||||||||
واکنش به حوادث |
||||||||||||
گرفتاری در منزل |
||||||||||||
درگیری |
||||||||||||
همسایگان |
||||||||||||
وضعیت روانی و شرح حال |
نبودن اطلاعات |
وجود دارد |
وجود ندارد |
|||||||||
روان نما (ساختار معاینه روانی) |
وضعیت ظاهری و رفتار کلی در نخستین برخورد |
|||||||||||
حالت قیافه |
قیافه درهم و ماتم زده |
|||||||||||
چشمان بی فروغ |
||||||||||||
طرز راه رفتن |
||||||||||||
لباس پوشیدن |
سر و وضعی پریشان |
|||||||||||
ژولیده |
||||||||||||
ادا و اطوار |
||||||||||||
انجام حرکات |
شکلک |
|||||||||||
بی حالی و ماتی |
||||||||||||
نظافت |
||||||||||||
آرایش موها |
||||||||||||
استفاده از زیورآلات |
||||||||||||
رفتــــار کلی |
ارام |
|||||||||||
بی قرار |
||||||||||||
کند |
||||||||||||
مردد |
||||||||||||
آگاهی به رفتار |
||||||||||||
هوشیاری |
||||||||||||
تکـلّــــــم |
آهنگ صدا |
|||||||||||
پر حرفی |
||||||||||||
کم حرفی |
||||||||||||
سکوت زیاد یا کم |
||||||||||||
صحبت های خود به خودی |
||||||||||||
سریع |
||||||||||||
آهسته |
||||||||||||
با تأخیر |
||||||||||||
فوری |
||||||||||||
ربط به موضوع |
||||||||||||
بی ربطی |
||||||||||||
بدون ترتیب |
||||||||||||
شل و با فاصله |
||||||||||||
همراه با سکوت های ناگهانی |
||||||||||||
جواب نامناسب |
||||||||||||
الفاظ عجیب |
||||||||||||
پرش افکار |
||||||||||||
اختلال تداعی |
||||||||||||
نئولوژیسم ( واژه سازی بی معنی ) |
||||||||||||
وضعیت روانی و شرح حال |
نبودن اطلاعات |
وجود دارد |
وجود ندارد |
|||||||||
احساس (عاطفه و خلق ) |
ناهماهنگ با محتوای فکر |
|||||||||||
نااستواری افزایش یافته عاطفه |
||||||||||||
خلق مسلط عبارتست از : |
افت کرده – ملال آور – ملایم |
|||||||||||
شنگولی – سرخوشی |
||||||||||||
خشم – خصومت |
||||||||||||
اصطراب – ترس – بیم |
||||||||||||
افسردگی – غمگینی |
||||||||||||
اظهار نظر در مورد در احساس : | ||||||||||||
ادراک |
خطاهای حسی |
|||||||||||
توهم های شنیداری |
||||||||||||
توهم های دیداری |
||||||||||||
سایر انواع توهم ها |
||||||||||||
اظهار نظر درباره ادراک : | ||||||||||||
تفکّر |
کارکرد هوشی |
سطح مختل هشیاری |
||||||||||
فراخنای مختل توجه - حواسپرت |
||||||||||||
تفکر انتزاعی مختل |
||||||||||||
توانایی محاسبه مختل |
||||||||||||
هوش مختل |
||||||||||||
جهت یابی (تشخیص موقعیت) |
جهت یابی مختل نسبت به شخص جهت یابی مختل نسبت به مکان جهت یابی مختل نسبت به زمان |
|||||||||||
حافظه |
حافظه نزدیک مختل |
|||||||||||
حافظه دور مختل |
||||||||||||
بینش |
وجود مشکلات روانی را انکار می کند |
|||||||||||
شرایط یا دیگران را به خاطر مشکلات سرزنش می کند |
||||||||||||
قضاوت |
ناتوانی در تصمیم گیری های عادی |
|||||||||||
کنترل تکانه مختل |
||||||||||||
محتوای تفکر |
وسواس های فکری |
|||||||||||
وسواس های عملی |
||||||||||||
هراس ها |
||||||||||||
مسخ شخصیت |
||||||||||||
فکر خودکشی |
||||||||||||
فکر دگرکشی |
||||||||||||
هذیانها |
||||||||||||
جریان تفکر |
آشفتگی تداعی |
|||||||||||
اظهار نظر درباره تفکر : تشخیص : ............................................... |
وضعیت روانی و شرح حال |
نبودن اطلاعات |
وجود دارد |
وجود ندارد
|
|
|||||||||
علت مراجعه |
گزارش دقیق از مشکلات موجود به ترتیب آنها ( تاریخهای مهم) |
|
|||||||||||
ذکر وقایع مهم ( نقل قول مستقیم از خود مراجع یا منابع دیگر داخل گیومه) |
|
||||||||||||
بیان مختصر علت مشکل بیماری یا بستری شدن |
چرا ؟
چگونه ؟ |
|
|||||||||||
بیماری فعلی |
بیان کامل و جزء به جزءمشکل یا بیماری و علائم آن اززمان شروع تازمان حال |
|
|||||||||||
ذکر ترتیب پیدایش علائم گوناگون بطور تقریبی و شرایط زندگی و واکنش های بیمار نسبت به آن در تمام طول بیماری |
|
||||||||||||
ذکر درمان های قبلی انجام شده و اثرات آنها |
|
||||||||||||
ذکر سن در زمان شروع بیماری و نحوه رشد آنها ( تدریجی یا ناگهانی حاد شده ) |
|
||||||||||||
ذکر حوادث پیش از بیماری |
|
||||||||||||
ذکر شدت علائم و توصیف تغییرات ایجاد شده در ارتباطی که بیمار با مردم دارد |
زندگی اجتماعی |
|
|||||||||||
جنسی |
|
||||||||||||
شغلی |
|
||||||||||||
چگونگی پیدایش اختلال هایی که در بیمار از بدو شروع بیماری وجود دارد به تشخیص مشاور |
خواب |
|
|||||||||||
اشتها |
|
||||||||||||
وزن |
|
||||||||||||
اجابت مزاج |
|
||||||||||||
تاریخچه خانواده |
بیماری ارثی ، اختلالات ، خودکشی ، اعتیاد |
مادر |
|
||||||||||
پدر |
|
||||||||||||
خواهران |
|
||||||||||||
برادران |
|
||||||||||||
سایر اقوام |
|
||||||||||||
چگونگی ارتباط مراجع با پدر،مادر و ... |
پدر |
|
|||||||||||
مادر |
|
||||||||||||
وضعیت شخصی |
|
||||||||||||
واکنش مراجع به فوت و جدایی از والدین |
1359 |
|
|||||||||||
دوره های جدایی مراجع در دوران کودکی و مدت و شرایط این جدایی از پدر و مادر |
|
||||||||||||
تعداد زایمانهای مادر |
|
||||||||||||
ذکر تعداد بچه های سقط شده یا مرده |
|
||||||||||||
استرس های ناشی از علل اقتصادی و عاطفی و یا جدایی از خویشاوندان نزدیک و سن مراجع در آن زمان |
|
||||||||||||
ارتباط عاطفی بین خانواده |
|
||||||||||||
حوادث مهم خانوادگی در طول زندگی مراجع |
|
||||||||||||
وضعیت روانی و شرح حال |
نبودن اطلاعات |
وجود دارد |
وجود ندارد |
|
|||||||||
تاریخچه شخصی |
رشد دوران نوزادی و خردسالی |
مدت آبستنی مادر |
|
||||||||||
زمان و محل تولد |
|
||||||||||||
وزن تولد |
|
||||||||||||
موارد غیر طبیعی زمان تولد یا دوران حاملگی |
|
||||||||||||
نوع تغذیه و سلامت |
|
||||||||||||
زمان دندان دراوردن |
|
||||||||||||
حرف زدن |
|
||||||||||||
راه رفتن |
|
||||||||||||
چگونگی کنترل ادرار و مدفوع |
|
||||||||||||
رفتار دوران کودکی |
ناراحتیهای خواب |
کابوس |
|
||||||||||
راه رفتن در خواب |
|
||||||||||||
شب ادراری |
|
||||||||||||
نحوه کنترل ادرار و مدفوع در روز |
|
||||||||||||
لکنت زبان |
|
||||||||||||
تیک |
|
||||||||||||
شکلک درآوردن |
|
||||||||||||
رفتار غیر عادی |
|
||||||||||||
دردهای شکمی |
|
||||||||||||
ترس |
|
||||||||||||
کمرویی |
|
||||||||||||
اطاعت بیش از حد و یا سرپیچی |
|
||||||||||||
پرخاشگری |
|
||||||||||||
بد خلقی |
|
||||||||||||
شیطنت |
|
||||||||||||
ستیزه جویی |
|
||||||||||||
گریز از مدرسه |
|
||||||||||||
ارتکاب جرم |
|
||||||||||||
عدم توانایی در ایجاد رابطه دوستانه |
|
||||||||||||
واکنش نسبت به جدایی والدین |
|
||||||||||||
تاریخچه تحصیلی |
|
||||||||||||
رشد عاطفی |
آرامش |
|
|||||||||||
برانگیختگی |
|
||||||||||||
هیجان |
|
||||||||||||
میزان ترس |
|
||||||||||||
رشد اجتماعی |
درجه سازگاری |
|
|||||||||||
پذیرش |
|
||||||||||||
اعتماد به نفس |
|
||||||||||||
اعتقادات |
|
||||||||||||