ادامه شرح حال نویسی(2)
وضعیت روانی و شرح حال |
نبودن اطلاعات |
وجود دارد |
وجود ندارد |
|||||||||
تاریخچه شخصی |
تاریخچه اشتغال |
( سن شروع |
||||||||||
نوع |
||||||||||||
مدت |
||||||||||||
دستمزد |
||||||||||||
رضایت |
||||||||||||
نوجوانی |
||||||||||||
تاریخچه جنسی |
سن بلوغ |
|||||||||||
واکنش های تمایلات |
||||||||||||
تجارب جنسی |
||||||||||||
ناتوانی |
||||||||||||
سرد مزاجی |
||||||||||||
تاریخچه خانواده |
||||||||||||
تاریخچه طبی |
سلامت دوران کودکی |
|||||||||||
عفونت ها |
||||||||||||
تشنج « ترومی » |
||||||||||||
بیهوشی |
||||||||||||
اعمال جراحی |
||||||||||||
صدمه به سر |
||||||||||||
تصادفات |
||||||||||||
بستری شدن |
||||||||||||
درجه سلامت روانی مراجع قبل از بیماری فعلی |
||||||||||||
عادات شخصی |
نحوه غذا خوردن |
|||||||||||
خوابیدن |
||||||||||||
بازی |
||||||||||||
تفریح و کار کردن |
||||||||||||
امور جنسی |
||||||||||||
مصرف مواد |
||||||||||||
سابقه رفتارهای ضد اجتماعی |
||||||||||||
وضع اقتصادی و اقتصادی در حال حاضر |
||||||||||||
استرسهای اخیر |
||||||||||||
فقدانها |
||||||||||||
ناامیدیها |
||||||||||||
داغ دیدگیها |
||||||||||||
واکنش به حوادث |
||||||||||||
گرفتاری در منزل |
||||||||||||
درگیری |
||||||||||||
همسایگان |
||||||||||||
وضعیت روانی و شرح حال |
نبودن اطلاعات |
وجود دارد |
وجود ندارد |
|||||||||
روان نما (ساختار معاینه روانی) |
وضعیت ظاهری و رفتار کلی در نخستین برخورد |
|||||||||||
حالت قیافه |
قیافه درهم و ماتم زده |
|||||||||||
چشمان بی فروغ |
||||||||||||
طرز راه رفتن |
||||||||||||
لباس پوشیدن |
سر و وضعی پریشان |
|||||||||||
ژولیده |
||||||||||||
ادا و اطوار |
||||||||||||
انجام حرکات |
شکلک |
|||||||||||
بی حالی و ماتی |
||||||||||||
نظافت |
||||||||||||
آرایش موها |
||||||||||||
استفاده از زیورآلات |
||||||||||||
رفتــــار کلی |
ارام |
|||||||||||
بی قرار |
||||||||||||
کند |
||||||||||||
مردد |
||||||||||||
آگاهی به رفتار |
||||||||||||
هوشیاری |
||||||||||||
تکـلّــــــم |
آهنگ صدا |
|||||||||||
پر حرفی |
||||||||||||
کم حرفی |
||||||||||||
سکوت زیاد یا کم |
||||||||||||
صحبت های خود به خودی |
||||||||||||
سریع |
||||||||||||
آهسته |
||||||||||||
با تأخیر |
||||||||||||
فوری |
||||||||||||
ربط به موضوع |
||||||||||||
بی ربطی |
||||||||||||
بدون ترتیب |
||||||||||||
شل و با فاصله |
||||||||||||
همراه با سکوت های ناگهانی |
||||||||||||
جواب نامناسب |
||||||||||||
الفاظ عجیب |
||||||||||||
پرش افکار |
||||||||||||
اختلال تداعی |
||||||||||||
نئولوژیسم ( واژه سازی بی معنی ) |
||||||||||||
وضعیت روانی و شرح حال |
نبودن اطلاعات |
وجود دارد |
وجود ندارد |
|||||||||
احساس (عاطفه و خلق ) |
ناهماهنگ با محتوای فکر |
|||||||||||
نااستواری افزایش یافته عاطفه |
||||||||||||
خلق مسلط عبارتست از : |
افت کرده – ملال آور – ملایم |
|||||||||||
شنگولی – سرخوشی |
||||||||||||
خشم – خصومت |
||||||||||||
اصطراب – ترس – بیم |
||||||||||||
افسردگی – غمگینی |
||||||||||||
اظهار نظر در مورد در احساس : | ||||||||||||
ادراک |
خطاهای حسی |
|||||||||||
توهم های شنیداری |
||||||||||||
توهم های دیداری |
||||||||||||
سایر انواع توهم ها |
||||||||||||
اظهار نظر درباره ادراک : | ||||||||||||
تفکّر |
کارکرد هوشی |
سطح مختل هشیاری |
||||||||||
فراخنای مختل توجه - حواسپرت |
||||||||||||
تفکر انتزاعی مختل |
||||||||||||
توانایی محاسبه مختل |
||||||||||||
هوش مختل |
||||||||||||
جهت یابی (تشخیص موقعیت) |
جهت یابی مختل نسبت به شخص جهت یابی مختل نسبت به مکان جهت یابی مختل نسبت به زمان |
|||||||||||
حافظه |
حافظه نزدیک مختل |
|||||||||||
حافظه دور مختل |
||||||||||||
بینش |
وجود مشکلات روانی را انکار می کند |
|||||||||||
شرایط یا دیگران را به خاطر مشکلات سرزنش می کند |
||||||||||||
قضاوت |
ناتوانی در تصمیم گیری های عادی |
|||||||||||
کنترل تکانه مختل |
||||||||||||
محتوای تفکر |
وسواس های فکری |
|||||||||||
وسواس های عملی |
||||||||||||
هراس ها |
||||||||||||
مسخ شخصیت |
||||||||||||
فکر خودکشی |
||||||||||||
فکر دگرکشی |
||||||||||||
هذیانها |
||||||||||||
جریان تفکر |
آشفتگی تداعی |
|||||||||||
اظهار نظر درباره تفکر : تشخیص : ............................................... |